PM: Contentbyrån säljer allt mer eget mediautrymme

Hosono 3 Content växer med kunder, anställda och inte minst med läsare. Byrån säljer mediautrymme till Sveriges största golfaktörer och en handfull andra branscher i form av nativeartiklar på de egna plattformarna.

Här är plattformarna som växte snabbast under maj:

BättreGolf.se 

En artikel om PGA Sweden National som publicerades den 29 maj på BättreGolf.se fick snabbt över 23.000 organiska läsningar. 

 

Ibokhandeln.se

Den senaste av Hosono 3 Contents plattformar riktar sig mot bokbranschen. Ibokhandeln.se har ingått i långsiktiga samarbeten med flera förlag sedan lanseringen i maj.

 

 

BättreKonst.se

BättreKonst.se har genererat försäljning och nya utställningar för konstnärer över hela Sverige som tidigare inte nått ut med digital storytelling.

 

 

Kontakt: hej@hosono.se

Läs mer på Hosono.se

Dela:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn

Fler artiklar

ekonomi2

Få din egen ekonomiavdelning

Ekonomihanteringen i den egna firman får inte bli en tidsfälla. Det är bättre att man fokuserar på det man tycker är roligt och gör bäst.

framgangsrik-pr-coach-startar-crowdfundingprojekt

PR-profilen startar crowdfundingnätverk

Nina Jansdotter är PR-coachen, vars generösa tips på sociala medier har skapat en kraftigt stigande följarskara. Hennes nästa steg i karriären är ett crowdfundingnätverk för